6/12-2009 Söndag

Jag gillar inte alls söndagar... de känns så tråkiga på något sätt.
Vaknade iaf för en timme sen..älskling ligger och sover..
Vi satt och spelade spel hela jävla natten, jag somnade typ vid 6 kanske? och han satt uppe till 07.30 haha!
Sånt sjukt spel på king.com..
Beroendeframkallande.

Idag händer nog inte så mkt.. funderar på om jag ska ta ut kyckligfilen ur frydsen eller inte.
Vi får se.

Igår vid fem stack älskling och jag hem till mor och far..
Mamma skulle ut med jobbet och äta.. och pappa undrade om vi ville följa med han och mina brödrar ut och äta..
Så det gjorde vi... det blev pizza.. asgott. (även om jag tröttnat på det).

Ska lägga mig framför teven nu i typ en timme sen ska jag väcka älskling så ska vi gå till affären.

Jag älskar dig Mattias <3


Kommentarer
Postat av: emma

härligt (: hur är din söndag sötnos?

Postat av: Malin

Japps :P vid lindängenskolan...

Vi satt i bilen så...:P

Vilka dagar ska du jobba denna veckan? :)

2009-12-06 @ 22:32:54
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Sofie Auinger

GRYMT SNYGG BILD ÄLSKLING

2009-12-09 @ 22:10:18
URL: http://lovingeauinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0