28/12-2009 Måndag

Hej!
Har inte haft ngt vettigt att skriva så därför låtit bli.
Men det har som sagt inte hänt något jag har varit ledig som fan hela helgen :) Skönt.
Och nu jobbar jag tis-fred. 08-17 tror jag typ varje dag.
Hatar dock den tiden men det får gå :)

Har precis slängt in en tvätt så väntar på att den ska bli klar, sen ska jag hänga upp den sen blirre säng + tv :)
Har även spikat upp klockan på väggen och kopplat in väckarklockan Mattias fick.. :) Jag är så händig.
Min man diskade :)
Var även och handlade hem en hel del innan...behövdes bröd mjölk och sen blir det alltid annat massa skit.
tex M&M "peaunut?" GOTT iaf.

NU orkar jag inte skriva mer.
Har inga bilder eftersom kameran ikke har varit med mig och hållt mig i handen.


Och till dig som kommenterar anonymt:
Jag ´spårat ditt ip nummer och du bor tydligen i stockholm eller har iaf skrivit därifrån..
Förstår inte folk som kommenterar anonymt.. Iaf nu till saken:

OM jag VILL RÖKA så är det mitt jävla problem inte ditt.
Jag har rökt i flera år och jag tänker inte sluta.
Och absolut inte för att folk säger åt mig.
Bara jag själv som kan bestämma det.
Och att jag är självisk för att jag bär på MITT barn MITT LÄS MITT, INTE DITT så är det väl ändå upp till mig?
Och du måste ha jävligt tråkigt eftersom du inte har något bättre för dig än att gå in och läsa min blogg och kommentera för mig helt onödiga saker.

PUNKT SLUT!


Kommentarer
Postat av: Malin

You goo girl ;)



Hur är de med dig? längesen vi hördes känns det som :P

Asså jag har världens bloggtorka, ingen aning vad jag ska skriva om...:( haha

2009-12-29 @ 00:12:33
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att höra!

Jadå de rullar på här med...

Leyton hälsar;)

2009-12-30 @ 00:46:12
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0