10/12-2009 Torsdag

Hej!

VARNING!:

Idag mår jag skit... vaknade inatt och spydde sånt där gult bajs...Galla eller vad man nu kallar det.
+ hade typ diaree hahahahahha...låter hemskt men svinflue på väg ellår? hahahahha.

NU KAN NI ÄCKELMAGARE BÖRJA LÄSA IGEN!

Jag tänkte bara skriva om gårdagen, för idag lär det inte hända ett jävla skit.
Igår mådde jag suveränt bra.. gick upp, duschade, gjorde vid mig åkte till stan för att träffa MALIN.

Och vet ni vad? det var inte alls nervöst eller sån där pinsam tystnad... haha, hon tänkte likadant.
Vi började med en kram :D höhö. Nej men det kändes som om vi hade träffats förut och vi pratade hela tiden :)

Vi Drog direkt till Donken för hennes underbart söta son skulle äta... och vi :)
Mest jag! HAHAHA

Sen gick vi ut och satte oss på en bänk på Gustav :)
Där var de tre (fyra) minns inte haha, killar/gubbar som spelade bl.a dragspel..
Ja skitsamma det är ironiskt hahaha.. Malin fattar...Leyton somnade dirr!

Sen gick vi och köpte munkar (malin betalade) hahahah så hemskt.

Ja ni får en massa bilder.

Just de..mitt på gustav står en gigantisk giraff och dansar hahahhahahahahah!

            

 

MYCKET TREVLIGT :)

Sen på kvällen drog jag till Saras skola för hon skulle ha lucia uppvisning :)

        

 

Sen hem till svärmor och väntade på att älskling skulle sluta träna :)

sen kom han och vi tog dampfoton! :D

 

    

 

Jag har brutit mitt pekfingers nagel :( buuuhU!

 

Ja det var gårdagen.. nu ska jag vila lite...pusspådig <3


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Leyton 4mån

Giraffen är ju bara för snygg asså:P

Asså den bilden på mig får du ta bort dirr :P Herre min gud va ful :P

2009-12-10 @ 15:58:14
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0