Sötast i världen.

Hemma igen, nyss sett fotbollen Chelsea mot Barcelona.
0-0 ändå^^ Tråååkiiig match.

Imorgon ska min älskling spela, Christiano Ronaldo<3 GrR!

Var och tittade på älsklings match innan med syster <3
Väldigt trevligt, sparkade boll/ lirade basket och hade tävlingar med sara hans syster och hennes kompis Maria.
Underbart!
Och underbart väder också.
Kan inte bli bättre.

Sen körde hans mamma oss hem, och nu sitter vi bara här framför teven.
Är smått sugen på något, så ska rota fram ng snabbt och lätt.

imorgon ska jag träffa syster och gå i stan, se om jag hittar ngt fint till helgen.
Valborg på torsdag och då blir det hem till Alex på feeeerrrre! LÖV IT!

OM inget annat så hörs vi imorgon.
Puss och kram ses på stan!




Jag tycker om dig mer och mer för varje dag som går hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så fina tillsammans=)

2009-04-29 @ 22:56:08
Postat av: Anonym

ni är så fina tillsammans=)

2009-04-29 @ 22:57:43
Postat av: diddi

ni är så fina tillsammans=)

2009-04-29 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0