Rubriker är tråkigt :O

Läste nyss en text som fick mig att börja fundera... vad ska jag tro liksom?

Äsch, Ska försöka lägga det åt sidan, men det går nog inte.
Jag vet själv hur det är att vara i samma situation som dig.. och det är inte kul ngnstans!
Och man säger en massa saker man vet inte är sanna, men man vill så gärna såra!

Nog om det.
Vaknade imorse bredvid älskling.. Han skulle börja jobba kl 08.20
Och det är ju precis här bredvid typ 2 min..så det är skönt.
Jag la mig framför soffan och tittade på teve, somnade om..
Han tog extra nyckeln och kom efter jobb...då vaknade jag :p

Intressant va? Nejdär .. Har bara inget roligt att skriva höhö.!

Idag är det sjukt fint väder, och jag älskar det!
Har nyss duschat och klätt på mig, ska väcka älskling nu..
Vet inte vad vi ska hitta på men ska tvinga honom att göra ngt med mig.
Kan inte bara sitta inne.
Måste även ta ut mat, har inte gjort det än =/.

Vi hörs kanske senare.. jag har ju blivit kass med uppdateringen^^

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Hille

Mm det har du, du får skärpa dig o skriva mer. Tycker om o läsa din blogg :D

2009-04-23 @ 21:08:32
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson
Postat av: Anonym

när får man se din älskling???

2009-04-23 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0