Glad Påsk! :)

Idag ärre som sagt Påskafton mysigt.
Blir middag hemma hos farmor med familj.                                                                                                      


Igår var Mattias<3, Sofie, Niclas och Louise här.
Vi satt och lyssna musik/spelade kort/ Drack lite / och mös ;)
Nej det var trevligt iaf. :)



Minns inte att louise gick igår :O ?
aja <3

Iaf har jag typ inte sovit ngt, men är inne i sånt där överskottsmoment nu, så kommer inte kunna sova endå! :)
Mattias<3, Sofie och Niclas stack för en stund sen.

Ikväll vill jag ut men endå inte.
Så jobbigt haha, men ja vi får väl se.
Malin skickade att hon ville ut, men sen samtidigt vill jag inte lägga mina sista pengar på en utgång jag kan ta igen senare, jag vill först och främst bli klar med allt i lägenheten, det går faktiskt före.

Tänkte jag skulle söka massa jobb idag men kom sedan på att det är ju påskhelgen, allt är väl typ stängt så mkt som möjligt? Så blir mest över nätet, så får jag gå personligen nästa vecka istället.
För ett bättre jobb ska jag ha tack!  ;D

Nu ska jag äta en macka och sätta mig framför teven och mysa tills jag ska sticka kl 2 !

Ni får världens softaste låt här nedanför :)

Pusspåstjärten <3
Och GLAD PÅSK än en gång ;)



Pachanga - i dont like reggaton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0