28/4-09 Tisdag.

Godmorgon.
Nyss vaknat upp med älskling...Han är så jäkla underbar.
Igår vart niclas ju här, de tittade på hockeyn och jag missade "ballar av stål" :(
Sen satte sig Niclas här vid datorn och lirade poker...en turnering som han satt och spela i MINST 3 timmar.
Mohahhahaa. :D

Idag ska jag nog ite göra så mycket faktiskt.
Ska ringa kusin snart.
Måste till Diesel och hämta mitt presentkort.
Och jag vill tilL Gina Tricot och handla en snygg t-shirt eller en superfin klänning jag sett!
Eller varför inte båda två? Grr!

Dessutom hittade jag världens snyggaste klänning igår på "stylebystars",
man kan faktiskt bli kär i ett klädesplagg, believe me!

Sådär ja, älskling bäddade nyss min säng, han är såå duktigt.
Jag ska bege mig ut till DISKEN! :( DIE DIE DIE! CUT CUT CUT!
Nya mount Everest! hahahah!

Sen in i duschen som vanligt och bestämma vad jag ska ha på mig som är en gåta som alltid.

Nu sitter älskling på sängen och klär på sig mina tiiighta leggings och en rosa tiight t-shirt.
HAHAHAHAHHA ni skulle sett det, ska se om jag kan ta en bild!!

Hörs senare puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0