sista för idag.

Har inte så mkt mer att säga :d
Sitter framför datorn och teven och tar mitt sista bloss, senska jag in och borsta tänderna, och seda sova :D
ska upp sju imrogon bitti för att åka till Malmö, och göra alla sakerna som jag skrev innan i förra inlägget.

Det blev ingen whopper meal :(
Det blev inom statoil det vard et end vi körde förbi, så fick jag handla BARNMAT sån burk ni vet med spaghetti köttfärsås MUMS! älskar dem, man kryddar bara den lite ;) och vämer pling snabbt och lätt.

Imorong blir det iaf garanterat kinabox eller bk :D
( jag älskar fet mat ja :D)

Imroogn får jag träffa famljen <3
Känns som om det var skitlängesen sist men det var dte inte bara några dagar :D
Saknar mammsi <3

Och snart snart flytatar jag ihihihih med älsklings Emmy <<3<3
inflyttningsfest javisst ....lite grillning på vår fina gård först och sen jälvlar :)
KOmmer inbjudningskort ;)

lovade att fotografera idag jy, hahaha så det blev egobilder med camen nyss haha ^^
kan inte vara seriös dock.

Puss på er, hörs imorgon. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0