Kort sammanfattning.

Angående bröllopet igår.
Hade riktigt riktigt TREVLIGT (:
Mer än vad jag förväntat mig faktiskt.
De första timmarna var det stelt och sisådär, men sedan när bandet kom och spriten kom fram blev alla crazyy!
DANS DANS DANS, Och hur mycket gillar jag det? MEST!

Pappa ville åka hem helt tidigt typ, vid 12 sen tar det 1,5h hem men endå.
Jag bestämde mig dirr att jag inte skulle hem dåe^^
Så frågade Fredrik snällt om jag kund eåka med honom, iaf det slutade med att jag sov hemma hos honom i YStad, vilket var ännu trevligare eftersom jag inte träffat honom på, ja jag vet inte hur längesen.
Sen vaknade jag och hade ont i magen (Bakis)... skyll mig själv.
Gick upp, fredrik hoppa in i duschen, gjorde sig i ordning han skulle spela match ^^
Jag satt där hemma helt alone! :(

haha, sen kom farmor och hämtade mig och körde mig hem! :D Wiie !

nog om de, Lillebror fyller 9 år idag <3 Grattis !
han fick sånt här buzzspel av mig och michelle och hennes pojkvän Jonas.
så det kommer väl lite folk hit idag antar jag.

själv ska jag gå och se vad jag kan stoppa i munnen som sedan trillar ner i magen för jag är sugen på ngt, men inte middag för då mår jag illa bara tanken på de... men något eftersom jag inte har ngt bättre för mig ^^

men vi kan höras senare jy.
slänger in lite bilder ;P haha!

Puss <3

på väg till bröllopet.

Jag och Lillasyster <3

Syster och Jonas

Söta Fredrik när han vilade

Och såhär snygg var jag dagen efter ;)

Puss !

                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0