J0bbar ^^

Heej :D
Allt är bra, sitter på jobb, jobbar idag 15-24.
trevligt värre.

Inget nytt har hätn dock.
Ätit en hel påse med pistagenötter har jag gjort dock.
och gott som fan var det.
NU är jag skithungrig men tog ingen mat med mig till jobb idag, jag hann inte ;(

Dessutom har emmy varit hos mig innan vi köpte lite inför lägenheten :D
en toaborste haha ! och en papperskorg till toan, ( VI HATAR SÅNNA SOM INTE ÄGER EN SÅDAN!)
sedan köpte vi även lite spotlights :D MUMS!

fick min lönespec idag, rätt soft endå, med tanke på att jag knappt jobbat fick ändå ut över 10k men hade förävntat mig typ 5tusen bara :D hahah! så det var bra !

nu ska jag jobba vidare!
Pusspuss

Jag älskar diiig min blivande fru !

Kommentarer
Postat av: emmy

lesbians for life!

HATA FOLK UTAN TOAPAPPERSKORG!!

2008-09-22 @ 18:19:16
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/
Postat av: alva

till mitt bankkonto, ev. skicka pengarna! =)

2008-09-22 @ 20:53:40
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0