förlåt

jag har varit helt usel på det här vad gäller bloggen^^
En hel del har hänt, och jag känner att jag behåller det för mig själv, iaf ett tag till, tills jag är riktigt säker på mig själv igen.

Jag längtar just nu bara som fan tills jag får min lägenhet den 1e :D
KOmmer typ bli väldens lyckligaste.
Måste ringa och fixa med bredbandet också nu i veckan.

Dessutom så ska jag även till arbetsförmedlingen på torsdag ( farmor följer med ) :D
för att jag rä så kass på sånt ^^

haha.

Bröllop på lördag också, vilket jag ser fram emot, ska få träffa massor jag inte fått träffa på länge länge.
det ska bli så kul, ska ha min snygga rosa tubklänning jag beställt höga vita skor Åhhh längtar !

Dessutom fick jag ett par nya skor idag :D Ett par svarta typ pumps^^ med öppen tå.
Svårt att förklara men lägger in en bild på dem imorgon.

Och jag lovar att jag ska bli bättre här, men som sagt det har avrit en jävligt jobbig tid och det kommer det nog till att vara ett tag till..


Nu ska jag kolla färdigt på filmen som går på kanal 3 "legally blond" eller vad den hette :O :P
hörs imorgon.
Puss <3

"Det är jag som bestämmer vad jag vill göra.
Ingen annan ska säga vad jag ska och inte ska göra^^
så de så !"


Kommentarer
Postat av: Maddy

Du måste uppdatera lite mer, diggar din blogg och lägg in fler bilder girl! Puss och kram :)

2008-09-17 @ 15:41:32
URL: http://freakygozzip.blogg.se/
Postat av: emmy

I löööve you! Snart blir vi rooommmates:D:D<3

2008-09-17 @ 17:39:35
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0