för länge :)

Idag när jag vaknade hade jag så jävla ont i mitt huvud så jag ville slita av mig det :O
min näsa var helt STOPP! Verkligen helt totalt mega STOPP!
Det är fruktansvärt jobbigt.
Inte nog med det, jag jobbar ju på ett taxibolag där jag ska SVARA i telefon ^^
"tjena förstopnning i näsan jag vill ha en taxi ^^"
inte alls kul.

iaf har jag jobbat Fööööör många timmar nu tycker jag, tog även två timmar av farmor :O
För jag fick 200 spänn då ;O hahhaha !
(whopper meal sen på väg hem) jadåå!

Bli hämtad efter jobb idag ;)
Skööönt, sen ska jag försöka lägga mig tidigt idag, för jag mår som sagt inte så bra.

Imorgon har jag en miljon saker att fixa.
- Arbetsförmedlingen
- shoppa en bolero
- shoppa hårfärg
- shoppa på apoteket
- shoppa kavaj till lillebror
- fika med Tina
- Åka inom mormor
- fixa min cykel ^^

SEN SKA JAG SOOOOVA SOM EN STOCK!

lovade ju er bilden på skorna ;( Förlåt.
ÄR på jobb nu och ska som sagt inte hem idag, så kan inte lägga in bilden på dem.
Men då kommer det imorgon efter allt det där jag skrev över^^
För givetvis kan jag klämma in lite dator där ;)

Vad mer kan man säga ?
jag gillar dig inte !
Du gör mig bara ledsen.
Du påstår en massa saker som du inte håller ^^
Det är bättre du backar.
Jag gör fortfarande som jag själv vill.

Hinner nog med en uppdatering till senare ;)
och ska se om jag hittar ngn sladd till mobilen där jag är ;)
annars tar jag lite fjortiscambilder ikväll. för camen har jag i väskan !
Wiiiiho! hahahahah !

Puss på er!

 TA MIG TILLBAKA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0