Bröllop idag :D

ÅHH ta mig tillbaka till gårdagen allt var så bra <3
-Bra musik
-Bästaste kompisarna
-Den perfekta FYLLAN!

Bakis är jag itne så värst heller ;D
Var iaf på emmys jobb igår, jättetrevligt. hon fick sluta typ kvart över tio, då vi drog på fest vid dalaplan
Där var det hög musik och free dricka och underbar stämning.

Sedan blev det taxi till slagthuset (Y)
Natta <3 Slagthuset för er som inte visste det.

En jävla bitch dock trodde hon ägde ngt, men det gjorde hon ju dock inte ^^ Herrå på dig.

Iaf hade mycket roligt, dansade som aldrig förr.
Träffade Jimman, vilket var vädigt roligt, inte sett honom på ett jävla bra tag typ 2 år kanske?
vafan tiden går så snabbt ;( Så snart är jag gammal som gatan jy!

Iaf, ska på bröllop idag, pappas lillebror ska gifta sig.. I VITABY? palla de.
De bodde i malmö men nyss köpt hus i tygelsjö, men palla gifta sig i VITABY då? NEJDÄR!
Det ligger typ förbi simrishamn om jag inte hörde fel.

Så nu ska jag ta ett långt bad, stryka min klänning, polera skorna (A) sminka mig, måla naglarna, sätta upp håret ^^
etc etc.

Hinner nog inte skriva mer idag, känns somom det inte finns ngt, ni vet ju avd jag ska göra och det tar LÅNG tid ;P
Imorgon skriver jag direkt när jag vaknar (om jag orkar) och lägger in massa foton ;)

Ha det så bra, Puss på er <3

Bild från igår (:
Också igår.
Sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0