Äntligen helg snart!

Heej!
Allt är bra, och jag har blivit kass på att uppdatera flera ggr om dagen, men vafan så mkt har man ju inte att skriva.
Idag kom lönen och natta har shoppat, iaf lite ;)

Det blev några skor, och en ny Mobil eftersom den andra bara la av tvärs !
Bilder kommer imorgon! :P

sen var jag hemma hos morfar och gav honom en blomma eftersom han fyllt år. (Y)

Nu ikväll tog jag det lugnt, träffade faktiskt en rätt bra kompis nu ikväll (som jag har bestämt att låta vara anonym).
Det var skönt, jag sa vad jag tyckte, och jag hoppas vi bestämt oss för rätt.
Jag vill bara inte att du ska "lämna" mig, jag hoppas du alltid finns där för mig, som jag finns där för dig.

yeah baby nu ska jag hoppa in i ett bubbelbad !
hörs imorgon ! <3
förresten så imorgon blir det PARTY! :D


Jag saknar mitt hår och när jag mådde som bäst.
Men man ska inte klaga nu heller (:

Kommentarer
Postat av: bitte

haha söt bild

2008-09-28 @ 20:13:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0