IDOL!

Kan man något annat än älska det programmet ? NEJ NEJ!
OCH KEVIN BORG DÅ?

Han kan man ju dö för...
dessutom så var han med i EUROVOSION SONGCONTEST för MALTA!
Det visste ni inte vavavava! :D:D

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, jacke kom förbi och hämtade upp mig så stack vi en runda till mobilia, sen inom Emmys jobb och käkade lite, jag spelade och VANN givetvis maxvinst på maskinerna 500:- ! :D
Men dem försvinner imorogn då jag ska åka och hämta nycklarna till lägenheten och betala hyran osv osv! :D:D
jag LÄNGTAR! imorogn kl 14.00 :D JIA!

Nu ska jag nog se en film, slänger ett KEVINuppträdande ;D dööÖ! :D <3<3



LOVELOVELOVE!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha Kevin är helt underbar!

2008-10-02 @ 23:11:46
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0