Godmorgon!

Som ni ser blev de inga bilder på lägenheten igår, Emmy tog hit alla sina saker ;) och dem stod huller om buller i lägenheten så då vill man ju inte fotografera... hon höll på hela natten ser jag för nu ärre nästan fint igen ;)
Jag somnade i soffan as usual ;( Såg en skitbrafilm på kanal 2 och lovade mig själv att jag inte fick somna i slutet men givetvis gjorde jag det :(

Hade världens mardröm inatt =/
vad jag kommer ihåg såp var jag ngnstans med min syster, typ i ett gammalt gammalt hus där en tant bodde..
fråga mig inte vad vi gjorde där, men när vi skulle därifrån så var vi tvungen att gå igenom den stora gården på framsidan för att sen komma till grinden vi skulle igenom, och på den här gården varre två jävla hundar, STORA hundar, som skulle ta tag i oss och slita oss i stycken, först ut var då jag... Hunden bet tag i min han doch jag tog min andra hand och ni vet sådär KNEP igen deras mun hölll så hårt att de inte kunde öppna munnen du vet över nosen och under, ja ni förstår, sen kom jag loss, sen varre systers tur, det gick inte bra alls .. . de tog henne och bet av flera skinnbitar från hennes smala ben, jag fick gå in dit igen och bära henne ut därifrån HEMSKT... inte nog med de, sen skulle vi hitta till bussen och de låg liksom helt öde, fråga mig fan inte vad vi gjorde där, det var bara en sååån JÄTTEMEGALÅNG smal väg utanför, och närmaste busshållplats var typ 5 km därifrån, och syster kunde ju inte gå och hon blödde asmycket, jag fick ta henne på ryggen och gå så fort jag kunde, jag kämpade och kämpade och svettades ngt så in i helvete..
Sen vaknade jag ? scaaary!

Sen hade jag ju svårt för att somna om, För om jag bkundar så kommer jag bara in i samma hemska dröm igen.
Så jag gick upp tog min Jacky pudding i kylskåpet, slog på tvn och mös, sen gick jag in igen.

Då drömde jag en annan dröm som var helt sjuk, handlade iaf om att jag skulle till jobb, och kom skitförsent pga massa skit osm hände på vägen men det orkar jag inte skriva och det är inte intressant alls ;P

Emmy sover iaf fortfarande (Sömntuta)
Funderar på att väcka henne ;P men neeej, ska göra baguetter i ugnen till frukost så hon kanske vaknar av doften! ;D
Satte nyss in dem, hungrig som ett djur!

Idag ska jag dessutom jobba, har inte jobbat på ett bra tag, över en vecka sen, men visst harre varit skönt att vara ledig.
Behövde ju de, annars hade vi varit LÅNGTLÅNGT ifrån såhär långt :)

Börjar jobba 15.00 - 24.00 vet int ehur bussarna går häre det har jag fortf inte kollat upp, så ska fråga Emmy min sambo (: om jag kan få låna hennes cykel idag, så får jag lite motion också vavavava! Jag är såå lat!

Nu ska jag duka upp lite smöööt och ooossst och saltrulle och hennes kalkonskinka eller var det nu var ;P
men ost är endå gooudast på bullar som är varma och med smör som smälter Namnam!

Hinner nog uppdatera en gång till innan jag sticker till jobb.
och angående bilderna så kommer dem en annan dag, höhö. Så fort som möjligt.

puss på er.!

- Jag vill ha sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0