Godkväll (:

Kom nyss hem o.O
Jag stack direkt till Emmys jobb efter mitt jobb, där jag träffade mamma och småbrödrar <3
Vi käkade, jag åt planka GOTTT !

Sen åkte mamma och dem och jag satte på mig förklädet och jobbade lite extra där (:
Hann även med att spela bort pengar som vanligt på de där jävla maskinerna. man blir beroende och tror man ska vinna tillbaka pengarna man nyss förlorade så man petar in en hundring igen.. typiskt mig.

Även om det står stort "FÖRSÖK ALDRIG VINNA TILLBAKA PENGAR SOM DU FÖRLORAT!"
hahaha!

sen Stängde vi kl 22.00..Då var natta duktig och joggade hem (:
(var tvungen för plankans skull ÅNGEST) :P

Några killar ville ha med oss på biljard men Emmy pallade inte, så de får bli en annan dag (:
Den ena killen var dessutom riktigt söt. :) tihihihi fniss :P ((FJÖRTIS))

NU har vi kommit hem och jag har diskat och städat undan lite snabbt, ska in och kolla en film nu tänkte jag!

bilderna är inte inlagda än, men där var inga att se endå typ en bild på mig där jag liknar bert karlsson!
så absolut inget sevärt !
så vi hörs imorgon sötnosar <3
Kisses

kommit lite i ordning med garderoben dock (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0