Fredag (:

Äntligen fredag..
Vaknade nyss, ledig idag, sov länge faktiskt :O
trivs jättebra i min nya lägenhet, första nätterna varre så tomt och ensam men nu mår jag verkligen kanon!
Emmy sa att hon skulle komma till frukost till mig, men ingen Emmy har dykit upp, sömntuta är vad hon är.
Ikväll får jag besök av mina kusiner uppe i hörby, trevligt (:
Farmor kommer kanske också inom en runda <3

ikväll vet jag inte ritkigt vad som händer om jag ska ut eller inte.
Sandra skickade igår och hon var nog sugen spå slagthuset, men jag vet inte...känns som om jag inte har råd, att jag måste prioritera annat först. Vilket är ju självklart.
så vi får väl se. Idol ska jag iaf titta på med chips och sånt mysigt :;D

nu har jag städat undan lite, ska bara bädda min säng (:

hörs senare puss

Jag saknar er småskitar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0