FLYTT FLYTT FLYTT !

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG men VÄRT att läsa (:

Har haaaft mega mycket att göra....börjar komma i ordning nu efter flytten (:
Har sovit här i tre dagar nu! och jag har varit LEDIG så har fått i ordning det mesta nu!
Emmy kom igår och har sovit här inatt.
Vi låg och kollade på en film igårkväll "klassfesten" ( den svenska).
Men gievtvis typ när det är det mest soännand ei filmen så börjar bilden att hoppa...vi försökte ta ut skivan tvätta den en miljon ggr, men den bara fortsatte att leva ett eget liv, så vi satte i en annan film för att se om det var dvd´n och JA det var det =/ blä för det... det blev extra mycket chips och dippa dock.. inte bra och dte ska jag förklara varför:

Vi satt hemma hos mamma och pappa, Farmor var där.
JAg stod upp och typ ´svankryggad´ och pustade ut u princip då kommer detta från Farmors mun:
-Natta, nu får du nog lägga av med att äta!!!!

och det var fullaste allvar, okejokej, jag har gått upp i vikt, först var jag tjock när jag gick i sjuan typ ;P sen blev jag smal i 9an och i 1a ring, sen skaffade jag pojkvän där typ, och då gick jag upp, sen gjorde vi slut efter typ 2 år eller ngt, och då fortsatte jag att äta ;P sen efter ett år så blev jag hyffsat lagom iaf, och nu är jag som en julgris igen.
Får väl ta mig i kragen och börja träna ! och äta rätt!

ÅT EN GURKBIT IGÅR eller ja TVÅ bara så ni vet (: JAG PROVADE IAF ! och det var inte värt de ett dugg smakade piss.

Tillbaks till flytten, jag trivs som fisken i vattnet redan. Här är jättefint, eller kommer bli iaf (:
Saknas gardiner och tavlor typ..

Igår var jag och Emmy överallt typ (:
Mamma var också med, vi stack först till rusta på svågertorp och kollade, hittade sådana småsaker.
Sen stack vi till öb där vi köpte en hel del..blandannat ett prydnads musikmänniskor grej :D
Svårt att förklara men den är superfin och jag ska ta foto på de och lägga in...
Sen köpte vi ju typ fryspåsar, folie, ja allt sånt som behövs från början..

Sedan åke vi till CITY GROSS, där handlade vi MAT i stora lass.
Mat måste man ju ha. Äta bör man annars DÖR man :D
Dyrt var det dock, inte trodde man det inte när man bodde hemma.
Emmy fick också 700kr i böter när hon parkeda fel i ett T-kors det skulle visst vara 10 meter höhö tyckte det var värt att tillägga här (:

Idag har vi varit på Ikea, där jag köpte en lampa till rummet :)
- en låda till mina underkläder.
- handdukar
- grytlappar ;P
- kuddar
hmm minns inte mer ;P


Nu kom friberg med sina händiga händer och ska hjälpa mig med min lampa, sen ska jag ta lite foton så ska ni får se (:

hörs sen då!

Pusspåer ! <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

coolt!! lägg in bilder på lyan! pusss

2008-10-07 @ 20:31:51
Postat av: Nathalie

I will ;D

2008-10-07 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0