Ensam

Heej.
Hann inte skriva igår, pga att jag jobbade helt mkt, och idag likaså.
Kom nyss hem, gick faktiskt hem från jobb idag imponerande va?
Tog typ 50 min, gick med david! (Arbetskamrat)
Pratade om allt från himmel till jord, om hur mkt han liftat i sitt liv till mitt jobb som är konstigt just nu, och chefen vill ha väck mig :( men jag har kommit på varför han vill ha väck mig tror jag ^^

IM TO SEXY FOR THAT WORK!
TO HIDE MYSELF IN A ROOM AND ANSWER PHONE ALL DAY^^

hahaha, skämtåsido.

Är iaf Ensam, min sambo har leftat mig ;(
naah, fick ett sms att hon skulle sova hos mammsi för de skulle göra ngt imorogn, eller typ hon skulle hämta de sista sakerna? men jag tror det är för att hon saknar sin mamma och pappa hahaha !

Jag ska iaf nog gå och lägga mig nu typ.
ÄR LEDIG IMORGON, klå de.

Kankse också får fint sällskap imorgon natt!
Vem vill missa de ? INTE JAG!
det var ett tag sen =/ höhöhööhöhöhhöö!

jag ska berätta allt på lördag isf ;P
dessutom så ska jag försöka hinna med att fotografera lägenheten imorogn till er.
om jag hittar sladden till mobilen/kameran. Väck sen flytten likaså mitt smink ;(
puutsväck kan inte finna det ngnstans.
och det är ju inte världens mysigaste.

och jag är sugen på turkiet till jul ^^
om pengarna räcker till så drar jag, någon som vill hänga med? :D

hörs imorgon ladies and gentlemen puss på er !

kusin och jag i somras;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0