Burlöv center (:

Idag kom mamma hit vid typ 08.30 så då hade hon handlat med sig bullar och sånt gott (:
Vi satt och åt, sen bestämde vi oss för att åka iväg ngnstans men vi visst einte vart så det tog typ 2h att komma på! ;P
Så drog vi till Burlöc center, hittade dock ingenting förutom ett par skor som var typ DÖDENS snygga!
2100:- kostade dem, och jag dog, funderar fortf på att köpa dem men känns som om jag måste prioritera annat först.
Så de blev lite potatis, färs, tomatpuré, vitlökgrejs ;D, coca <3 och lite buljong ;D

Idag blirre Kyckling med sås och potatis till mig och min sambo (:
Första gången jag ska laga det, men de blir nog bra! (LOVAR att ta foto)
Ska också göra egen sås (: MUMS synd ni inte kan smaka genom datorn^^ ;P
Men de lär dem väl hitta på gnt i framtiden man skickar ngt i en grej maskin så förflyttad väl de hölhöhö eller ngt..

Nu ska jag höra med Emmy när hon ska dra till Ikea och när jag ska börja med maten!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0