Ambulans :(

Heej.
Imorse steg jag upp vid 11, mådde jättebra osv...skulle börja jobba kl 14.00!
Jag åt två mackor och drack ett glas oboy till frukost, och allt kändes bra.
Jag gick ut på balkongen och skulle röka en cigg då jag ringde mamma, fick en konstig känsla i magen och ville lägga på, då kastar jag mig i soffan och får enorma smärtor i min nedre del av magen.. dvs buken!
Kan inte prata eller skrika allt var konstigt, hade min mobil på mig ju, fick ringa Emmy som var i rummet bredvid hon kom direkt och såg mig, smärtorna gick inte bort så hon fick ringa en ambulans, den kom på fem min typ, vi åkte in på kirurgens akut, där jag fick ligga, orkar inte gå in på allt, men jag har varit med om hemska saker då menar jag HEMSKA saker :(
Emmy satt hos mig hela dagen <3 kom hem nu ikväll =/ egentligen fick jag inte gå hem men jag bara stack. =/
dem hittar inte felet på mig, förstår ingenting...har varit inlagd för det förut där dem heller inte hittade ngt, det kommer och går liksom! sjukt konstigt, mår iaf bättre nu, har ätit lite och så.. Pappa&Mamma bjöd oss på hamburgare (:

Nu ska jag in till Emmy, ska se var klädesbutikerna på internet har att erbjuda!
tog foto också idag men orkar inte lägga in dem nu, vilke tni kanske förstår.
Men puss på er, love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0