Väldigt kasst!

Min dator har gått i sönder, Därför så segt med Bloggandet.
Datorn är iaf på lagning och kommer ta ca: 14 dagar ;(
Ja jag kommer typ DÖ!

Inget nytt har hänt förutom att nu är jag ARBETSLÖS.
Och det känns verkligen inte helt okej.
Någon som har ett jobb till mig ? :O

Var iaf på Arbetsförmedlingen imorse och skrev in mig, Ang Alfa kassa och sånt som jag ska ha.
Har festat FÖR mkt också har jag gjort.
Men det är ju inget nytt.
När jag fått tillbaka min dator och Fått alla bilder skickade till mig osv..
Så kommer jag att BLOGGA VARJE dag + smaskiga bilder.

Nu ska jag ut och sätta mig hos sambo och kolla på FRANKLIN´s!
Barnkanalen is teh shit nu när man ej har skaffat sig box än, men de kommer. Jag lovar!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är he he

2008-11-03 @ 14:35:11
Postat av: sannixen

fin klänning :) var har du köpt den ? :P

2008-11-03 @ 19:56:18
URL: http://sannixen.blogg.se/
Postat av: Natta

Åhh tack Anonym (:

2008-11-03 @ 22:22:35
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0