Trötter..

Heeelllu!

Blev klar med tvätten vid 13 idag! Skönt att ha det avklarat!
La mig i soffan och glodde på parlamentet (: Emmy likaså.
Vid 16 kom Friberg och hälsade på, jag hoppade in i duschen och gjorde vid mig.
Sen började jag med maten, det var ritkigt gott idag.
Det blev Hasselbackspotatis m lövbiff och bearneisås! MUMS!

Nu sitter jag bara och tråkar ut mig själv med allt möjligt.
Emmy stack hem till sina päron för att hämta en klänning och kanske ett spel :P

Rebecca och jag skrev nyss lite på msn och jag saknar henne MYCKET.
och vet ni vad?
HON KOMMER HIT NU ! (Y)
Gud vad jag saknat detta, aldrig mer ska vi vara ifrån varan så länge..
Vi får alltid impulsstuff för oss, när jag bodde hemma kunde hon komma sent och sen stack vi och tog bussen till mcdoalds bara för vi hade brist på annat och var hungriga, eller så ställde vi oss och lagade mat mitt i natten.
Och vi ska ju inte snacka om våra utekvällar, de blir ngt helt annat än galna!
Nej rebecca skärpning, vi får ses oftare!

Nu ska jag plocka undan lite sen ska jag möta henne vid bussen!

Puss <3

Rebecca & jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0