Torsdag!

Ny dag idag, fööljd enyss rebecca till bussen!
vet inte vad som händer idag, men jag har hittat en ny låt med chris brown once again!
Den är inte släppt därför inte hela låten!
Men lyckas han inte alltid ?



Britneys - cirkus har ju kommit ut nu så här är den!
Den är inte superbra, men man får väl lyssna sönder den tills den blir bra!

LIL WAYNE ska vi ju inte tala om.
Han är en sort för sig själv, och jag älskar honom!
Här är hans "nya" låt Red magic!




Det var allt!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sätta på mig mina nya jeans! ;D
Förresten jag har ju shoppat!
har ju inte visat er ! ;(
Här är ngt iaf! ;D
fast i röd, 299 kr gina tricot.
Gina tricot 99kr!
Overknee Gina tricot 79:-


Sen ha rjag köpt ett par skitsnygga och HÖGA skor.
Halsband, glitter 150-
Öronhänge, glitter 130:-
Diadem, glitter 130:-
4 Strumpbyxor (bl.a svarta håliga (: ) H&M 100:-
Jeans från svea, 898:-
Shorts från svea: 698:-

Bilder kommer en dag när jag fixat en digitalcamera! ;D
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0