Tisdag!

Hej snyggggga jeflar!

Ska försöka att inte skriva ett dampinlägg som jag och Emmy sedan kan sitta och asgarva till!
Tro det eller ej men inlägget jag skrev igår, hmm jag och `Emmy har nog aldrig skrattat så mkt.
"sen rullade killarna iN" HAHHAHAHAHA!

Aja nog om det.
Sov hos mamma inatt, väntar på att Emmy ska pallra hit sin feta röva och sedan ska vi köra ut och storhandla!
GOTT, fast jag är pank endå! Fast lite har jag ;P
Har även köpt en lampa till hallen idag, det är ju så mörkt där alltid, köpte även lite ramar som jag ska ha på min högra vägg i rummet eftersom där ser helt tomt ut!

14.30 ska jag träffa syster i stan <3
Tror hennes pojkvän också skulle följa med.
Så trevligt så!

Sen undrar jag när DANNE FATASS ska komma och hjälpa mig med min cam?
Jag har sagt till honom en miljon gånger.
OCh om du din apa läser detta se till att ringa mig och kom hit och fixa vavavavava!
Hur länge ska jag överleveva utan min cam?
Jag måste visa mig inför mina ragg från lunarstorm?
Aiight?

Det blev lite damp iaf.
Ska sticka nu!
Hörs senare, då får ni även bilder från igår på konserten!
Pusspåmagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0