Söndag.

Jag gillar inte rubriker =/
Min dator är fortfarande på lagning därför dålig uppdatering.
I fredags åkte jag upp till Hörby på " fest ".. :) Det var superduper trevligt.
Försökte fylla min morbror men de slutad emed att det var jag som fick förmkt av det goda =/.
Lördag morgon vaknade jag gick upp och gjorde frukost, Gott.
Sedan Började vi dricka igen vid 12 på dagan, ( nej jag är ingen alkholist! )

Mormor hämtade mig och morbror, han skulle på återträff med klassen han gick ihop med i nian!
De skulle till etagé hahah !
Och jag åkte hem till kära sambo och gjorde mig i ordning för maskeraden.

MASKERADEn blev hellyckad tyckte jag, alla var glada :D
Och alla var helt otroligt snygga i sina outfits.
Emmy var en fånge (:
Jag var en Emo, ( Ni ska få bilder men när jag fått dem skcikade (: )
Friberg var också emo.
Mange var bagare
Emil var liemannen
Jacke var militär
En kille var kkk
 Andree var hemlös
doktorer fanns och ngt skabb var en pirat ?

Allt var som sagt lyckat förutom en grej.
Du skulle aldrig skickat det där sms´t och betett dig som en idiot.
Du förstör bara dför dig själv, och det var inte alls nödvändigt eller värt det.
Du har inte ens mage att be om ursäkt ?
Du var kanske så full att du inte ens minns?
Tack för mig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Söndga morgon går upp och städar, går sen till affären och handlar ngt att äta.
Några timmar senare stack vi till pizzerian och käkade, sen åkte jag och friberg och emmy hem till oss.
Sen gjorde jag mig i ordning för skuulle hem till mamma och pappa och äta middag för det är ju fars dag (:
Köpte axe deoderant och duschtvål och en vin/öl öppnare ;)

Så nu har vi nyss käkat och jag sitter här, vi ska strax spela lite buzz, sen ska jag se gossip girls (Y)

LIten uppdatering iaf, foton kommer som sagt direekt bilderna blivit skickade.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anja

du glömde mig:(:( horan! hahaha

2008-11-11 @ 19:53:44
URL: http://anjaantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0