Onsdag!

Idag är det onsdag men jag vill hela tiden få det till att det är torsdag ;P
Anyway, sov hos mamma och pappa inatt skönt!
Dem är bäst i hela världen. (Y)

Var inom netto och köpte saffransgifflar hur gott är inte det?
Har dessutom megaont i min mage, pga att jag är nervös.
Köpte ett graviditetstest i förmiddags, men jag vågar inte testa mig?
Jag är så rädd för vad det ska visa.
Det ligger här framför mig och jag får bara mer och mer ont i magen när jag tittar på det.
Liksom om det är positivt? Vad gör jag då?
Om det är negativt? Vad gör jag då?

Jag vet inte, och det känns iaf inte bra.

Idag ska jag fortsätta vara hemma hela dagen iaf.
Har nyss lagat mat också, spaghetti köttfärssås med megamycket vitlök!
Det var inte jättegott, pga att jag inte lagade mat med kärlek idag.
Men det gick ner i magen iaf.

Nu ska jag fortsätta att hänga här (:
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0