Onsdag!

Har inte uppdaterat på ett tag beror på att jag har inte alls mått så bra,
har varit genomförkyld och ni vet när man vaknar så väger huvudet typ 1 ton och du kan inte prata!
Usch.

Mår lite bättre idag iaf, var en snabb runda i stan innan idag,
det blev en snygg röd klänning som jag ska ha på festen den 13e (Y) Längtar!

Annars har jag bara tagit det lugnt, ska snart börja med maten, det blir kycklingfilé GOTT!
Imorgon ska jag träffa farmor, vi ska gå lite i stan tror jag! (:
Måste hitta ett par höga svarta skor också, ngn som har tips? :D

Dessutom älskar jag uschers "nya" låt! (den är inte ny men relativt endå! ;P GE MIG honoM!
Inte den riktiga videoN!!!!!!!!!!!!





Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0