Lördag!

Igår var det som sagt fredag och jag var hemma hos mamma och pappa och såg idol (Y)
Riktigt bra, akta Kevin han får mig att gråta varje fredag ;(
Anne kom dit vid kvart över åtta :D
Vi festade lite och sen körde pappa oss hem till mig där vi gjorde oss i ordning och sisådär (:
Det blev Slagt som vanligt :D:D
Riktigt lyckad kväll må jag säga.
Det blev så lyckat att två killar följde med i fickan MUMS!
Akta Akta !
Ja Emmy du kan ju garantera att han ÄR verkligen ngt att hänga i julgranen.
Men Kevin från Idol är endå snyggast!

Alla åkte nyss och nu sitter jag här ensam, Emmy sov hos Friberg. (:
Jag ska plocka undan lite, mamma och pappa och syskon kommer och hälsar på om en timme ungefär.
Ska även ta ngt att äta, magen börjar kurra lite smått.

Kan fortfarande inte sluta tänka på natten som var... PRISA GUD!

Idag är det lördag ja, Jag och Emmy ska ha fest!
VÄLKOMNA!
Haha, det ska bli lika kul som vanligt.
Danne ringde innan, Han kan man minsann alltid räkna med.
Han och Persson är 2 anonyma alkholister!
Love it and love them!

Vi hörs senare om jag hinner.
Puss på stjärten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0