Grym helg!

Eftersom jag suger på att blogga så ska jag sammanfatta helgen nu istället kort och gott!

Fredags varre dags för utgång med töserna <3
Började med förfest hemma hos Sofie <3 (Har verkligen saknat henne.)
Skittrevligt, och det slutade på crown med först ladies night och sedan rullade grabbarna in ;D
Längtar redan till nästa fest med er <3

Lördag:
Fest Hos Nisse som fyllt tjugo år, bjöds på riktigt god mat, KINAMAT! grr!
Sedan blev det utgång till crown som sög hästpung!
Nej men det var väl helt okej, champagne har jag lärt mig själv att gilla.
Gilla läget eller drick ingenting!
Sedan drog vi hem där två töntar väntade på oss ( SUPERTÖNTAR).
Lilla fjasse som brukar boka min säng med mig, sov inte där? :O
Jag fick sova ensam.. :*( Han trodde jag skulle ta hem ngn hahahahhaahha! Endå roligast!

Idag söndag var jag och friberg och mange och fjas på mcdonalds oxie, lockarp!
Riktigt nice jao!
Men till det inte så niceiga, mange krockade =/
Så jävla FAIL!
orkar inte gå in på allt börjar skaka då, allt gick så snabbt.
Hinner inte ens blinka!
Men han klarar sig, förutom hans jeans, höhö!
Krya på dig sötnos <3

Nu ska jag laga till ngt för min mage kurrar och min smabo är utsvulten!
Vi hörs imorgon.
Bilder får ni här och nu!

Fredagsbilderna:



Lördagsbilder:



Söndagsbilderna:





Hörs imorgon <3

Kommentarer
Postat av: anja

söndagsbilderna såg inte så roliga ut:( fan va hemskt:(

2008-11-24 @ 12:32:33
URL: http://anjarantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0