Godmorgon!!

Äntligen hemma, det är så kallt ute!
Igår kväll fick jag ett ryck som vanligt, jag åkte till Vellinge.
Viktor hade frågat mig på dagen och han undrade om jag ville titta förbi, så jag sa kanske.

Först och främst så var jag ju på kalas hos min kusin som fyllde 1år <3
Sedan stack jag och tog bussen vid 20.35 Hoppade av i Vellinge där jag möttes av en extremt sexig typ,
Alltså Rebecca <3 Hon skulle följa med mig WOHO!

När vi kommer dit så sitter där en massa killar, gay gay ännu mer gay!
Emil, Tuve, Kalle, Viktor, Borg sen kom även Lövdahl och Tove en liten stund.
Det var trevligt, vi drack lite och pratade skit. Jag och Becca rökade upp Borgs och Kalles cigg.
HÖÖHÖÖÖÖHÖHÖ!

Sedan var det dags för sleeeeeeeeeeeepover, och cdet gick inte som väntat!
Becca hade damp för hon inte hade mer sprit eller cigg ;( STACKARS!
Jag vet inte vad jag gjorde, mingla mest.
men det var fan itne skönt alltså, akta min rygg!!

Dessutom nu när vi åkte hem imorse så var jag tvungen att ta cykeln som stod på mobilia.
(Annars hade Emmy mördat mig)
Men jag var duktig och hoppade av där fast det var så in i helvetes jävla kallt.

Nu ska jag och becca sova en liten stund, det är ju fredag idag, vem vet vad som väntar?
Men jag vet iaf att den som väntar på ngt gott väntar ALDRIG för länge. <3


Jag älskar dig, nu och föralltid. <3

Kommentarer
Postat av: diana

söta ni är=)

2008-11-22 @ 18:26:00
Postat av: Nathalie

Tack ;)

2008-11-23 @ 05:03:07
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0