FRISKIS & Svettis!

Heeeeeeeeej era små gullegrisar!

Hemma nu, har varit och storhandlat lite med sambo (:
Gott pålägg och lite andra saker man måste ha som bl.a mjölk !
Vi lagade lite kycklingfilé som jag nämnde tidigare idag och det var superdupergott!
Sen tittade vi på oskyldigt dömd (: spännande som alltid.

Och nu sitter jga bara här och gör absolut ingenting.
Emmy ska iväg och simma imorgon, JAG VILL OCKSÅ!
men hon vill inte ha med sig mig ;( SUGA BALLE kan hon göra!

Får väl se vad jag ska göra då!
Men jag måste ta mig i kragen nu och börja träna!!!!
säger alltid likadant men jag gör det aldrig.
Det är rätt jobbigt.
Nej imorgon ska jag dra till friskis och svettis och köpa mig ett gymkort!
tro det eller ej jag ska!!!!!!!!!
Sen ska jag ta en bild och lägga in den här!
Jag SKA!

nu ska jag inte göra så mkt, chilla på msn ;D
medans min sambo sitter och tittar på idol 2007 MOBBAD! JA!
Puss kram! <3


Kommentarer
Postat av: emmy

EYY jag är INTE mobbad! och du får visst följa med o simma men du hänger inte med mig på min elitnivå, hahaha;) Heja friskis:D

2008-11-20 @ 00:56:18
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/
Postat av: diana

Sluta skryta Emmy,he he

Nathalie är vass=)

2008-11-24 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0