Frågeställare (:

Hinner med en sån här, för jag känner att jag måste ! ;D

När gick du upp idag?
Klockan 9

Diamanter eller pärlor?
Diamanter

Senaste filmen du såg på bio?
Max Payne

Favorit TV-program?
Top Model

Vad åt du till frukost?
Jag har faktiskt inte ätit något en , men en cigg har jag rökt :)
Vad är ditt andra namn?
hahahha, Birgitta & Ramona.

Din favoritmat?
Fläksfilé kroketter bearneisås.

Vilken är din favorit CD för tillfället?
längesen jag hörde en cd ^^

Vilken bil kör du?
Jag har inget körkort, cry :(

Vilken är din favoritmacka?
macka med prickigkorv ;D

Vilka mänskilga drag kan du bara inte med?
Dunno, själviska och SNÅLA och dålig attityd människor ^^ ;D

Vilka är dina favoritkläder?
Jeans i guess.

Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Oj, typ hollywod ?

Favoritklädmärke?
G star

Vart vill du dra dig tillbaka?
Turkiet

Favorit tid på dagen?
Kvällen

Var är du född?
Malmö

Vilken är din favoritsport att se på?
Gillar inte sport..

Coca-cola eller pepsi?
Coca cola <3

Fotboll eller ishockey?
Inget av det.. Men helst Fotboll dårrå.

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla eller ja, det beror på.

Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jaa det har jag alltid ^^ tex, jag gillar sex :P

Vad ville du bli när du var liten?
Frisör, sångerska,modell,skådespelare.. Har väl velat bli allt typ ?

Bästa barndomsminnet?
Oj, det finns så jäkla många så jag kan inte ens välja ut ett.
Men endå en rolig grej var när syster skulle operera sina ögon... Det var då Tre kronor gick på tvn ni vet den man kan nynna till " tdududu dududu dudu dudududu" Iaf, hon opererades och kom hem en onsdag om jag inte minns fel, då hade hon två stora lappar runt ögonen som hon inte fick lov att ta av ! Och hon blev helt vansinnig att hon skulle missa de tv-programmet. hahahah, ja jag är OND!
Dessutom så skulle mamma gå till affären och hon skulle tvunget med, hon var kanske en 7 år.
Men hon kunde ju inte gå för hon såg ingenting, och hon gav sig inte för hon skulle med till affären så det slutade med att hon fick åka vagn när hon var 7 jävla år^^ och Blå/lila runt ögonen, folk trodde ju hon blev misshandlad.
En stor unge i en barnvagn och blå/lila runt ögonen! NAJS!

Varit i Afrika?
Nej.

Någonsin rullat in någon i toapapper?
Nej. 

Varit med om en bilolycka?
Nej.

Favoritdagar i veckan?
Det beror ju på vad som händer, fredag eller lördag (:

Favoritblommor?
Det vet jag ikke.

Favorit snabbmats-restaurang?
oj, snabbmat hur menar du ? jag älskar kinamat och det går relativt snabbt, och BK! ;D
Äger du en cykel?
Ja.

Vem fick du senaste mailet från?
Ett jobb.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
No one (:

Läggdags?
Det beror på när jag är trött. typ 02.00 kanske.

Senaste personen/personerna du delade en middag med?
Kusinerna.

Vad sysslar du med just nu?
Bloggar och tittar teve.

I kläder? Svart, vit och blå?

va ?

Hur många tatueringar?
Ingen än, men bor mitt emot en så när som helst kommer väl en impulsgrej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0