Det satt inte alls fel...

Med en stor god planka.
Mums vad gott det var då!
Jag ville inte att maten skulle ta slut haha.
Nu sitter jag här för mig själv, sambo har gått och lagt sig.
Och bara tråkigt folk inne på msn, ja tyck synd om mig.
Usch vad jag klagar då!

Imorgon är det FREDAG och fredag betyder party!
Ska träffa Elin <3 Vi ska nog till lilla torg sen ngnstans, hoppas på slagt. :D
aja, det ska bli så trevligt, men vad fan ska man ha på sig :O
Det är alltid så himla jobbigt.
Vi får väl la se.

Nu ska jag fortsätta äta grillchips med dippa!
Vi hörs imorgon då.

p.s mitt graviditetstest var negativt, har den inte kommit på ytterliggare två veckor får jag ta ett test till ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0