Vilket väder

Hej underbaara ni <3
Klockan är bara tio och jag är uppe :O
KRYSS I TAKET  X X X X X X X X
Iaf, vaknade precis ska hoippa in i duschen snabbt, sen ska jag och mamma kila in till staun och shoppa :D
Jag älskar lönedagen! ;D ( typ den enda dagen ja gha pengar)
Nahh, men jag är ett sådan ölägg, måste skärpas min fan .. Den månaden ska jag visa för Emmy mammsi att jag klarar att ha pengar en hel månad GLHF = Good Luck Have Fun !
Ikväll blirre iaf grillning och party hemma hos Tilly <3 sen blirre utgång.
Och jag har lovat att ta en massa pixx så de ska ni få ;D
Klockan tickar måste kila, uppdaterar direkt när jag kommer hem och så ska ni få se vad som är inköpt :D
Pussssssss så länge <3

image20

Kommentarer
Postat av: Emmy

ja, jag vill verkligen se dig ha pengar e hel månad...

2008-05-23 @ 10:19:01
URL: http://emmyrantzow.blogg.se
Postat av: maddy

vaxningen gjorde fett ont men det är värt det I swear=)

2008-05-23 @ 11:27:56
URL: http://freakygpzzip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0