Tvätt tvätt och tvätt.

Idag gick jag upp kl 06.45 för att tvätta, DET SUGER!
Jag hade asmycket tvätt och ville bara dö dö dö.
Jag gick inte och la mig iheller förräns vid 03.30 och det gjorde så att de sög ännu mera ;(
HApp jag överlevde iaf, för här sitter jag :D
Jag ,år så dåligt varje gång jag ska in på den här bloggen, vet ni varför?
För att jag inte uppdaterar som jag ska ^^ :( 

Igår lekte jag iaf med min bästaste vän Emmy <3
Stack hem till henne även senare på kvällen och de bjöd på chips och dippa och godis till pcd på teven ;D
wiiiiiiiiiiiiie...
Idag har jag faktiskt inte planerat ett skit, sjukligt skönt ärre.
IMORGEON däremot ärre mkt planering.. eller inte.
Ska iaf till stan och shoppa ngt nytt att ha på mig :D
Sen blirre grillning @ Tilly, och jag svär att ta många bilder.
Sen blirre slagt =D för de var ett tag sen nu!
slänger in en bild på mig sne förra veckan!
see ya babes ! <3


image14

Kommentarer
Postat av: Maddy

Lookin' good =)

2008-05-26 @ 10:52:15
URL: http://freakygozzip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0