Särkväll!

Hej snyggingar.
Som sagt så var vi på stranden innan idag och det var sjukt najs.
Nu ser jag dock att jag fått färg och den är ju inte vacker.. JAG ÄR RÖD !
Kräftan number 1 !!!
Men det var endå sjutk trevligt, trevligt sällskap är inte fel.
Iaf nog om de sen stack vi för att handla mat och vi skulle grilla hemma hos niklas ;)
Jag såg mkt mkt fram emot det..MEN då kommer vi till det.
Kim min arbetskamrat ringer och frågar vart jag blir av och säger att jag skulle börja jobba kl 17.00 och då var klockan 16.50..
Den tiden ha rjag fåt tändrat till 20-04 av chefen... då säger hon att han itne skrivit det och att hon sitter där helt ensam ???? SJUKT VA?
Då ringer hon upp chefen och skäller ut honom, där han sedan i sin tur ringer till micg och frågar om jag kan sticka till jobb nu ist...men jag skulle fan helevte precis börja grilla...jag var hungrig som ett as !!
Iaf tyckte jag synd om Kim och jag sa att jag kunde åka om en halvtimme.
Så hon beställde en taxi till mig SOM företaget fick stå för, dessutom beställde jag och kim nyss mat som även FÖRETAGET ska betala för, för att jag hann ju fan inte äta ngt !!!
Men nog om de blir bara irriterad när jag tänker på det.

Nu sitter jag iaf här och det är endå lite smått mysigt.
Dricker cola och tittar på kim när hon käkar milkshake ! (Hon dricker den inte hon käkar den har legat i frysen!)

Nu ska vi titta på ishockeyn, även om jag hatar det så få rjag stå ut med det för kim är sportnööörd.

Skriver senare om jag hinner, annars så skriver jag imorgon.
Pussssssssssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0