Kärleeeek

Hej fina du.
Hemma igen, hoppade av på centralen ca: 18.25.
Sen tog jag bussen =/ Hatar bussar, men cykeln var hemma ;)
Har iaf haft en mysig kväll/natt/morgon/dag hemma hos Andreas <3
Vi Typ chillade film höhö  :P
Mycket mycket trevligt.
OCh jag fick träffa hans mor höhö.
Såååå sweeet var hon, "lammkött" höhö :P
nej men ärlans, jättetrevlig, hon hälsade å allt ;);)
Dvs nu har varit 2 dejter  hiihih.
Får vi väl se när nästa blir ...  meh när de blir av så lär ni läsa det här givetvis ! :)

Nu sitter jag inne på mitt stökiga rum ;(
Och har skittrist, skulle egentligen dra tilL Sandra men det är ju knappt jag orkar de.
Tänkte dra hem till mormor och sova där, eftersom jag ska jobba tidigt imrogon så ärre närmre jobb, men sen å andra sidan så vill jag inte det, för där har jag inte dator och jag måste ju hålla mig uppdaterad och typ vänta på att ngn ska logga in (A) :$

Nej om man skulle ta och laga till ngt gott att stoppa i munnen för att sedan vandra ner i magen min som kurrar =/
Hungrig är bara förnamnet av vad jag är^^

Sitter även och bombar mig själv med låten Qele Qele Armenias låt till ESC den är så sjukt skön.
Har lärt mig hela nu, nu ska jag bara lära mig den på gitarren osså GLHF !

Nej ska käka nu, Skriver lite senare igen ;)
Ni ska få två bilder ;)
En på mig hemma hos <3 där jag fular mig !


image29   <3 <3 <3    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0