Dejt?

Hihi :p
Igår jobbade jag hela natten ;(
Skittråk.
IAf, ska nog på bio idag med en kille jag ska träffa, som jag pratat med över internet..
oh my gosh, vet fan inte hur jag ska bete mig, typ "hej," sen kommer de ju bli  helt tyst haha.
Att skriva på datorn är ju en helt annan femma eller hur ?
Åhh, jag är så nervös :D
Iaf är inte 100 än, får se om han vågar höhö, väntar på att han ska vakna och komma in på msn ;D

Angående melodifestivalen igår då, såg inte så jättemkt, hörde bara tvn bakom mig imed jag jjobbade.
Men tycker den är så jävla överskattad nuföriden..
Men vafan jag ville ju att ARMENIA skulle vinna de är så sjukt jävla bra ! "Sirusho - Qele Qele "
Åhhh lyssnar på den hela tiiiden.

Ska iaf ta ngt att äta nu sen ska jag springa in i duschen och göra vid med m.m
Kanske ska inom Emmys jobb och käka ngt senare också.
Uppdaterar senare ;D

Puss kram <3
 
image26

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ohhh... så het;)

2008-05-26 @ 10:25:05
Postat av: Emmy

snygging:D o bruuuun

2008-05-26 @ 12:38:05
Postat av: kiisah

åhh tack båda ;)

2008-05-26 @ 14:09:11
URL: http://kiisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0