sötnööööt

JA JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT PÅ JOBB ;(

Hinner egentligen inte att sitat och skriva här pga att det ringer som fan.
Har folk inget bättre för sig än att åka en massa taxi / färdtjänst / sjukresor / specialfordon ?

MEN jag har ett liv och det består inte av att jag ska strassa halvt ihjäl mig varenda jävla gång jag jobbar..
Dessutom så fattas vi alltid folk när jag ska jobba pga att chefen slarvat med chemat ! , dvs att det slutar ju med att jag jobbar RÖVEN av mig. NU FÅR DET FANIMEJ TA STOPP!
Jag vet att jag ska jobba lördag ochd et är då SVERIGE spelar, då ringer det inte mycket, men just EFTER matchen då ringer det som en jävla skitbajsmöghög, då är alla typ lite onyktra och ska hem ^^ OCH VI ÄR EN MINDRE ! ;(
Tro mig, det gör så jväla mkt.
klockan är 13.20 och jag slutar 15,.00 :(


Nej. Nu ska jag sluta beklaga mig..
jag vill bara heem nu och äta gooowd mat ;D serrni ;D

Pussssss <3



   SÅ jävla snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0