Särblogg.

Heeeeej :)

Har inte kunnat uppdatera innan, för bloggen har varit helkonstig =/ Felåt.
Har endå int ejgor tså mkt, eller jo.
Varit på studenter, stranden & har varit uppe i hörby :D

Idag kom jag hem från hörby dock, och har varit hos läkaren :D
Och sedan stack jag till affären VET NI VAD JAG FANN DÄR?
Jenses bofhus BEARNEISÅS, säkerty asgammal men har inte set den tidigare, jag som älskar deras sås har kommit ut åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag köpte den och två bitar kött och pommes och gick hem och åt det, så nu är jag typ proppmätt.
Ikväll ärre sverige & ? fan vet jag, hatar fotbolll endå, så övberskattat men har ju hört att alla pratar om de.
Dessutom ringde chefen och ville att jag skulle jobba idag, men nej, tack orkar inte idag..Ska trots allt sse fotbollen med la familja :D Om inget annat dyker upp ;D

Imorogn är jag leeeeeedig, men ska jobba sedan tors-fred-lörd-söndag DÖDA MIG! :(

ni får lite bilder iaf... Puss

Kusin & jag <3 Pappa & jag <3People! Jag och gudfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0