Jag dör utan internet :(

igår när jag kom hem så skulle jag ju blogga as usual.
Men internet var dött ?!?!??!?!!??!
pappa och de höll på hela natten men kunde inte fixa det.
Jag ägnade mig åt  HARPAN!    haha!
men internet funkar ikväll igen :D

Iaf, minns inte ritkigt vad jag skulle blogga om men endå..
Igår gick jag en lång runda med moster och hennes två söner :D
Vi promenerade bland annat till emmys jobb :D
GODA POMMES OCH SÅS MUMS!

Jag älskar dig Emmy <3

Nu sitter jag på jobb :(
ska jobba till 1-2 inatt =(

åhhhhhhhhh jag vill partaja.
Nästa helg jobbar jag också HELA helgen så inget party då heller.
Men sen är jag ledig i en HEL vecka KRYSS i taket, så ska jag festa!
:D:D:D
dvs då har lönen även kommit, då ser ni nathalie utomhus och det är farligt.
SHOPPAHOLIC !


uppdaterar senare PEACE <3: D


 Jag & Emmy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0