Helgen is over ;(

Nämen Tjena, jag lever.
 Aop då ska jag väl skriva om helgen dårrå...känns som om jag inte orkar men det är ett MÅSTE.
Fredagen spenderades hemma hos Emmy typ lite folk kom och det blev chillkrök :D Jag blev dock packad som vanligt =/ ;D Vi sjöng en massa singstar och jag ÄGDE alla, vann ALLA gången för att jag är så jävla bäst! :D
Den soetaste människan i världen kom dit <3
Dock slutade morgonen därpå ikke så bra, jag blev ledsen ;( och var dum!
Orkar inte gå in på detaljer m.m för jag har en del SNOKARE som inte ska läsa de ;)
Lördagen spenderades också hemma hos Emmy <3 Kom defintivt en hel dröse med folk, bjudna och tyvärr även objudna ;PKväöllen var iaf Sjukt jävla lyckad och jag var TAGGAD till max...HÖGSTA VOLYMEN PÅ CDN och jag dansade som bara den! :D
 vill ni se en HEL del bilder kolla "kiisah" @ Bilddagboken.. För orkar inte lägga in alla här ;P Den bästaste kom även denna dagen/natten iaf, och jag fick mys.. ni som följt min blogg vet vem jag menar ;)
<3 dig mer och mer för varje dag som går :$ Söndagen var man inte så värst bakis som jag trodde iaf, men en hel del andra var ju =D. Jag gick iaf aldrig å la mig, utan följde sötnos till bussen vid 8 på morgonen sen var det tillbaka och jag tänkte va snäll mot Emmy och hennes syster så jag städade, och det gjorde fram till klockan 11 typ, sen la jag mig i solen och stekte, då vaknade de andra och Emmy sprang och gav mig en PUSSELIPUSS för jag varit snäll, dessutom köpte hon mig en PIZZZA GOTT !!!!!!!!!!
och ja de andra kom också, de som var där dvs dagen innan, så vi beställde en hel del pizzzor och krääängde.

 Sen varre ju jobb för min del 16.24 =/ -
Jag har faktiskt tröttnat på att jobba :O :(

Idag "måndag" så vaknade jag av att Emmy skickade sms lr ja hon ringde mig också, vi skulle ju te stranden :D Vi cyklade dit, och jag har bränt HELA MIG :(:( Liknar en räka / morot / REDHEAD! haha, nu orkar jag inte skriva mer ;D Uppdaterar imrogn då jag även ska till stranden ;D Pussssssss <3

Gå rinte att lägga upp bilde rnu så görre imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0