Heeej !

Nu är klockan typ 06.53 eller ja snarare exakt ;D
Jag är sjuuukt trött  ;(
Har inte gått upp så tidigt på aslänge...Känns ungefär typ som om mitt huvud exploderar närsomhelst.
Och jag ska jobba till 15.00 jag kommer typ aldrig härifrån levande.
Och hoppas nu fan att det inte ringer alls mkt....då får jag seriously problem ;D
Det ringde nyss en färdtjänst, haha, har nog inte skrattat så mkt som jag gjorde nu....
Hon måster verkligen vaknat på rätt sida, helt trevlig, och hon tyckte att jag skulle få gå hem och lägga mig och sova  (:

Nej, nu måste jag typ "back to work" och jag har väl inte så mkt mer att skriva endå så :P
Så det blir bara tråkigt för er att läsa ju :D

Jag slutar som sagt kl 15.00 och då ska jag hem direkt, och ÄTA sen ska jag´fanimej sova.
För ska jobba imorgon också :/

Ha de bra, Puss på stjärten !

 fniss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0