HAHHAHAH

Kom nyss hem, har varit ute med mamma och pappa och syskon, vi körde hem till vänner till mamma och pappa och kollade på deras nya hus de hade köpt i arlöv.
Sen kröde vi hem till mammas kusin i arlöv, åt lite pannkakor :D GOTT !:D
Sen drog vi till svågertorp, där vi käkade igen D:
Jag åt en take away box + lökringar MUMS :D

btw,

Jag och mamma och pappa fick skrattanfall innan :D
Var tvungen att skriva de, haha
Ni ska få se bilder på vad vi skrattade åt "MIG" haha !

( jag var osminkad och vaknade för en timme sen hahah)

Slänger också in dagens outfit ! :D

Det blir värre hahahahha!


Uppdaterar senare... (A) <3


Kommentarer
Postat av: Albin N'doja

Hehe, såg grymt ut när du håller geväret och håven!

2008-06-16 @ 14:06:00
URL: http://www.Albinndoja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0