hej hej sommar !

UNDERBART UNDERBART MAGISKT väder idag <3
MER SÅNT TACK!

Vi var som sagt i Dalby idag och badade och solade, hade aldirg varit där innan.
Det var verkligen ngt för sig själv, helt underbart...Det kan man minsann inte jämföra med typ ribban/sibbarp/klagshamn, detta slåår ju allt. sinnes vad fins vattnet var och med underbart sällskap blir ju allt mycket trevligare.
Fribbe och emmy hae även fixat grill och kors m bröd, så det satt ju inte helt fel.
Imorgon blirre repris sen ska jag iväg till Hörby ;D Men där är också sol Wiiiho!
Måste ju lägga lite grundfärg innan jag drar till Turkey, förra året fick jag minsann ingen färg överhuvudtaget  detta året ska ju lett bli roligare och hoppas på att jag får färg.

Iaf, efter i hade varit I Dalby så stack vi tillbaka till Sweet Malmoe, Där jag sedan åkte till Emmys jobb, käkade lite (A)
Sen kom friberg och hämtade mig (: Så stack vi till persson som had elite folk och grillade och sådant^^ :D
NU kom jag nyss hem och emmy kommer nog hit närsom, då vi ska välja film och glo på! <3


N
u kommer lite foton ;D

Där hoppade jag minsann ;D  Sjukt underbart <3

    Emmy - Jag Älskar Dig.


Kommentarer
Postat av: emmy

i love you too

het bild på mig btw;p

nu ska ja nanna

hörs imorgon babe<3

2008-07-25 @ 02:54:54
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0