FAIL FAIL FAIL!

Jag rä så dum att jag låtit mig själv skita i att skriav så så hemskt länge :(
Fööööööööörlåt. Men ahr verkligen inte hunnit, Midsommar / jobbat skit mycket m.m
Kalas,bröllop usch ja gud vet allt.
Vet inte ritkgit va djag ska skrtiva, men jag mår bra, och allt är typ under kontroll utom mina PENGAR :(
Jag är shoppaholic :( Men Nästa månad blirre skriva in sig på trafikskolan!
Idag tog min underbara bästis EMMY körkoooort :D Sååå glad jag blev.
Så måste verkligen få tummarna loss..
JAg lägge rin lite bilder idag från midsommar och så, och imorgon så lägger jag in på allt jag shoppat typ ;D
Så uppdaterar jag då.
Puss puss <3


     

Fler bilder finns på kiisah @ Bilddagboken! :D

Lite bildfer från helgen också, fest @bengan sen Kb ! :D

       


Pouss !

Kommentarer
Postat av: Maddy

det kräver lösen på din bilddagbok =(

2008-07-02 @ 01:46:29
URL: http://freakygozzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0