Tisdag

Godmorgon, eller ja godmiddag!
Vaknade typ nyss ;( ALEX´s FEL!
Låg och pratade i telefon med honom till 05.00 typ imorse.
Skulle egentligen följt med mamma till mobilia imorse, kände mig dum!
Aja, det kommer fler dagar och mamma hittade endå en present till mig eftersom jag fyller år om 10 DAGAR! ;D WIIE

Jag har vändt helt på dygnet och måste verkligen vända tillbaka det.
Dessutom så mår jag piss idag, mitt huvud känns som typ 4 ton och jag är allmänt slö!
tror jag kommer bli sjuk hörredu.

nu ska jag lägga in en bild här som Alex kommer skjuta mig för.
Men bryr jag mig? NEJ hahah
jag tycker den är superduper söt.
Konstatera att denna bilden printa jag inatt (SENT) när han hade cam på.
Och han är världens sötaste <3



GUESS WHAT? :D <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0