Tisdag ärre idag va?

Känns som om jag sovit bort hela dagen.
Iaf mamma hade ringt ca: en miljon ggr imorse, så fick ringa upp henne då jag vaknade av att det vibrerade i tio timmar.
HOn bara vaknade du inte imorse? Nej?
ja, alla tjatar om det lilla jordskalvet.
Alla vet vad som hänt, rokar inte prata om det mer ;P

Åkte iaf hem till mamma för jag är en mes!
Sov typ tills klockan var 17.30 =/ inte bra, sen stack jag till kyrkan för att titta på lillasysters julkonsert.
Mycket trevligt, även om jag hatar långsamma låtar, men det var helt okej.
Jag är så stolt över henne! <3

Nu ska jag värma lite mat som blev över igår.
Mums.

Förresten du är så jävla omogen, när ska du växa upp?
klart du är 92a vad ska man begära.
Alla vet vad du vill, så sluta förneka det.
BITCH!



Kommentarer
Postat av: Syser

tack <333

2008-12-21 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0